poniedziałek, 11 sierpnia 2014

W poszukiwaniu dusz bratnich.....

Teraz, po nieco zakręconym wstępie (patrz poprzedni post), chciałabym powitać wszystkich zainteresowanych na moim blogu i poprosić Czytelników i innych Blogerów o cierpliwość i wyrozumiałość dla tak niereformowalnego stworzenia jakim jestem ;) Moja przygoda z tym cudownym wirtualnym światem dopiero się rozpoczyna i na pewno początki będą opłakane- z całą masą błędów i niedociągnięć. Jednakowoż z doświadczenia wiem, że człowiek uczy się całe życie i do tego niestety na własnych błędach, mam więc nadzieję że będzie już tylko lepiej.
Od dłuższego czasu zaglądałam na wiele blogów, gdzieniegdzie tylko wpadłam jak po ogień, a u innych zostałam na dłuuuuugą kawę z ciachem i powtarzam te wizyty regularnie gdyż tak mi się u Was podoba. Urzekło mnie wiele rzeczy, przede wszystkim kontakt z innymi blogerami, ta więź jaką się między Wami (może już niedługo nami?) daje wyczuć w komentarzach pod postami. Podziwiam wiele z Was za talent, za pasję, za umiejętność stawiania czoła przeciwnościom losu, Niekiedy zachodzę w głowę jak to możliwe, że czasem pomimo odległości całego kraju, pomimo, że się wcale nie znamy nasze sytuacje życia codziennego wydają się być tak podobne... Myślałam sobie nieraz; "Hej, świetny pomysł, a ja przecież mam nieco inny na zrobienie czegoś podobnego"....i postanowiłam zacząć się nimi dzielić. Może i trochę z próżności, że przecież ja też mam fajne dzieciaki, upierdliwego kota i kochanego męża, że umiem nieprzypalić jajecznicy i stworzyć coś z niczego gdy w portfelu tylko brzęk miedziaków, że za miom oknem też widoki są niczego sobie a aparat potrafię obsługiwać(wiem jak ustawić jego front względem fotografowanego obiektu:)).... Pomyślałam więc- dlaczego nie spróbować??? Z  opisaniem tego gorzej, bo i owszem słowotok to u mnie norma, ale trzeba go umieć zastosować, ale co mi tam! Raz się żyje, więc jestem Z wami tu i teraz i mam nadzieję jeszcze długo..... i moge z dumą powiedzieć(choć powiem to tak naprawdę za jakiś czas):
                                     JESTĘ BLOGERĘ!!!!!! :)
Witam więc w mych skromnych progach i zapraszam do komentowania.
Wasza (nie)perfekcyjna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate